.::Early-Sims::.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
.::Early-Sims::.

Sims'omanu kampelis
 
rodiklisLatest imagesIeškotiRegistruotisPrisijungti

 

 Kūrimo pamokos

Go down 
AutoriusPranešimas
Admin
Administratorius
Administratorius
Admin


Pranešimų skaičius : 128
Join date : 2008-04-02

Kūrimo pamokos Empty
RašytiTemos pavadinimas: Kūrimo pamokos   Kūrimo pamokos Icon_minitime2008-04-12, 09:09

Prisimenu, praeitam forume buvo tokia tema. Gal ir šitam tokios reikėtų? Jeigu sukūriau ne vietoje, sakykit...

Kaip kurti rūbų mešus ( lengvesnis ir naujesnis būdas )



Ko man prireiks?

Norint kurti mešus lengvesniu ( trumpesniu būdu ), prireiks šių programų ir įrankių:

SimPE: Čia
MilkShape 3D : Demo versiją parsisiųskite iš čia , kai trial laikas pasibaigs, rašykite man į e-mail‘ą raskilaj@gmail.com, atsiųsiu jums crack‘ą.
UniMesh įskiepai į Milkshape : Čia
Body Mesh įrankis: Čia




Prieš tai, kol nepradėjote kurti, noriu perspėti: kurti kokybiškus mešus yra sunku. Kartais prie to tenka praleisti savaites. Kuriant pirmąjį mešą, yra didelė tikimybė, jog iš pirmo karto nepavyks.
Aš tikiuosi, jog prieš kurdami mešą jūs jau esate perspalvinę keletą drabužėlių.



Kūrimo procesas

1. Pirma įsijungiame BodyShop programą. Ją rasime StartProgramsEA GamesTheSims2TheSims2 BodyShop

Spaudžiame „Create parts“

https://s27.photobucket.com/albums/c172/Raskila/?action=view&current=CreatePrts.jpg

“Start new Project“

https://s27.photobucket.com/albums/c172/Raskila/?action=view&current=StrtNwProject.jpg

„Create Clothing“

https://s27.photobucket.com/albums/c172/Raskila/?action=view&current=CreatCloth.jpg

2. Dabar išsirenkame drabužį, kurio formą norime kardinaliai pakeisti ir jį eksportuojame.

https://s27.photobucket.com/albums/c172/Raskila/?action=view&current=Export.jpg

Įvedame pavadinimą ir tuomet importuojame atgal į žaidimą.

https://s27.photobucket.com/albums/c172/Raskila/?action=view&current=Imp.jpg

Viskas, BodyShop mums kol kas nebereikia. Išjungiame jį.

3. Įsijungiame SimPE: StartProgramsSimPESimPE.

Spaudžiame New.

https://s27.photobucket.com/albums/c172/Raskila/?action=view&current=New.jpg

ToolsPJSEBody Mesh ToolExtracting stage.

https://s27.photobucket.com/albums/c172/Raskila/?action=view&current=ExStage.jpg

Paspaudžiame „Browse“ ir My DocumentsEA GamesTheSims2SavedSims aplanke surandame failiuką ( jis turės pavadinimą, kurį jam davėte BodyShop ).

4.
ToolsObject ToolsFix integrity ir ten įvedame MESH_jūsų_sugalvotas_pavadinimas
tuomet spaudžiame Update ir OK.

https://s27.photobucket.com/albums/c172/Raskila/?action=view&current=FixIntegrity.jpg

https://s27.photobucket.com/albums/c172/Raskila/?action=view&current=UpdateOK.jpg

5. Paspaudžiame „Save As...“ ir failą išsaugome Downloads aplanke, pavadinimu, kuris prasideda MESH_ .

https://s27.photobucket.com/albums/c172/Raskila/?action=view&current=SaveAs.jpg

6. Dabar atsidarome failą, kurį turime SavedSims aplanke.

Matome daug failų. Visi jie yra reikalingi normaliam mešo veikimui ir su jais įmanoma padaryti labai įdomių dalykų... Bet apie tai čia nekalbėsime, KADA NORS apie tai parašysiu pamoką... ( Žiemos atooostogoooos..... ) [hint hint]
Mums reikia 3D ID Recerencing failiuko. Susirandame ir paspaudžiame jį.

https://s27.photobucket.com/albums/c172/Raskila/?action=view&current=3DIDREF.jpg

ToolsPJSEBody Mesh Tool Linking stage.

https://s27.photobucket.com/albums/c172/Raskila/?action=view&current=PJSELinkStage.jpg

Iššokusioje lentelėje paspaudžiame OK. Atidarome MESH failą, kurį turime Downloads aplankale.

Paspaudžiame OK iššokusioje lentelėje. Dabar perjungiame į Binary Index. Išsaugome ir atidarome MESH failiuką.

https://s27.photobucket.com/albums/c172/Raskila/?action=view&current=Save.jpg

7. Paspaudžiame ant failiuko, kurio tipas- Geometric Data Container ( GMDC ) DEŠINIU pelės klavišu ir paspaudžiame Extract.

https://s27.photobucket.com/albums/c172/Raskila/?action=view&current=GMDCEX.jpg
Išsaugome failiuką kokiame nors aplanke ( susikurkite Mesh aplanką- bus lengviau susirasti failiuką ).



8. Na, dabar atėjo sunkiausia dalis- mešo kūrimas. Atsidarykite Milkshape. ( NEUŽDARYKITE SIMPE! ) Prieš importuodami failą, įsitikinkite:

1. Groups Autosmooth išjungtas

https://s27.photobucket.com/albums/c172/Raskila/?action=view&current=AutoSmooth.jpg

2. Joints Show Skeleton išjungtas.

https://s27.photobucket.com/albums/c172/Raskila/?action=view&current=ShowSkeleton.jpg

9. FileImport The Sims2 Unimesh Import

https://s27.photobucket.com/albums/c172/Raskila/?action=view&current=File-Import.jpg

Atsidarykite failą, kurį extractinote septintajame žingsnyje.

10. Lentelėje „Create Blend Groups?“ spaudžiame OK

11. Dabar keiskite meša kaip tik norite. Neaiškinsiu šitoje pamokoje, kaip dirbti su Milkshape. GALBŪT sukursiu pamoką... ( taip, žinau, kad aš labai daug žadu ir daug ko neišpildau, tačiau tokia jau mano prigimtis... )

12. Kai baigsite, Groups skirsnyje pažymėkite visas mešo dalis- plonam kūnui, storam kūnui ir nėščiam ( jeigu mešas moterims ) su Select pagalba.

VertexSims2 Unimesh Bone Tool. Ten paspauskite Commit , Apply to All ir Commit All, eilės tvarka.

13. File Export Sims2 UniMesh exporter ir išsaugokime failiuką Mesh aplanke. Uždarome Milkshape.

https://s27.photobucket.com/albums/c172/Raskila/?action=view&current=UniMeshExport.jpg

14. Grįžtame į SimPE. Pasirenkame GMDC failiuką.

15. Nukopijuojame Filename.

https://s27.photobucket.com/albums/c172/Raskila/?action=view&current=FileName.jpg

16. Dešiniu pelės klavišu paspaudžiame ant GMDC failiuko, pasirenkame Replace. Atidarome failiuką, kurį eksportavoje Milkshape.

https://s27.photobucket.com/albums/c172/Raskila/?action=view&current=Replace.jpg

17. Iššokusioje lentelėje spaudžiame Yes.

18. Į Filename įklijuojame tą, kurį nukopijavome penkioliktame žingsnyje.
https://s27.photobucket.com/albums/c172/Raskila/?action=view&current=xxxx.jpg

19. Spaudžiame Commit.

20. Spaudžiame Save

https://s27.photobucket.com/albums/c172/Raskila/?action=view&current=CommitAndSave.jpg


Viskas! Eikite į BodyShop ir pažiūrėkite, ar jums pavyko!

Jeigu pavyko- didžiausi sveikinimai.

Jeigu mešas nepasirodo, yra susprogęs ar nepavykęs- nieko baisaus, bandykite dar kartą.


Jeigu turite klausimų- rašykite raskilaj@gmail.com , rašykite PM, arba klauskite temoje ( pastarasis variantas geriausias, nes ir kitiems gali iškilti panašių problemų, be to, galima atsakyti bendromis jėgomis... )

Šukuosenų Mesh‘ų kūrimas

Kurti šukuosenų mešus- daug sunkiau, negu rūbų. Maxis mešai turi daug visokių alpha grupių. Įvaldyti šukuosenų mešų kūrimą gali prireikti labai daug laiko. Norintys kurti šukuosenų mešus, nori nenori, PRIVALO būti patyrę perspalvinimuose ir rūbų mešų kūrime.
Net ir patyrusiems „mešininkams“ dažnai nepasiseka- mešas būna „susprogęs“, jo nesimato, ir visos kitos problemos. Jūs buvote perspėti.
Šioje pamokoje nuotraukos bus dedamos ne prie kiekvieno žingsnio, o kur, mano manymu, bus sudėtingiau. Tačiau jeigu sulauksiu skundų, kad be nuotraukų per sudėtinga- įdėsiu.




Jums reiks SimPE ir Milkshape su UniMesh plugin. Kur juos rasti yra mano pamokoje „Kaip kurti rūsų mesh“


Kūrimo procesas

1.Išextractinam norimą šukuoseną iš BodyShop ir atgal. Šis procesas yra paaiškintas mano pamokoje „Kaip kurti rūbų mesh“, todėl čia jo neaiškinsiu.

2.StartProgramsSimPESimPE

3.File Open . Atsidarome failą, esantį My DocumentsEA GamesTheSims2SavedSims aplanke ( jo pavadinimas toks, kokį įvedėte BodyShop‘e, tik papildomai pradžioje turi daug raidyčių ir skaičiukų ).

https://2img.net/h/i27.photobucket.com/albums/c172/Raskila/3-1.jpg


Aš išsirinkau Af.

4.Dabar, Plugin View lange ( CPF Editor ), pasirenku name ( dtString ) ir Value lange nukopijuoju pavadinimo dalį:


https://2img.net/h/i27.photobucket.com/albums/c172/Raskila/4-1.jpg


5.File Open Program Files EAGames TheSims2 TSDataRes Sims3D Sims 06


6.Resource Tree lange spaudžiame Name Map. Resource List lange taip pat spaudžiame Name Map.

7.
Į Finder langelį įvedame pavadinimą iš 4 žingsnio. Jums iškart duos *pavadinimas*lod15_cres. Mums šito nereikia. Iškart po šito failo File Map Editor lange turi būti kitas failas, *pavadinimas*_cres. Šito mums ir reikia. Pasirinkite jį.

8. https://2img.net/h/i27.photobucket.com/albums/c172/Raskila/8-1.jpg

9.
Resource Tree lange spaudžiame Resource Note. Ten yra vienas failas. Spaudžiame ant jo d. pelės klavišu ir pasirenkame Export. Eksportuojame jį savo sukurtą folderį.

10. Išvalome Instance Filter langą ir spaudžiame Set.

11.
Kartojame 5-10 žingsnius su Sims 05, Sims 04 ir Sims 03.

12.File New.

13.Redource List lange spaudžiame su dešiniu delės klavišu ir pasirenkame Add. Atidarome tuos keturis failus iš Sims 06-Sims03

14.
Tools Object Tools Fix Integrity.

15. https://2img.net/h/i27.photobucket.com/albums/c172/Raskila/15.jpg

16. File Save As... . Išsaugome failą Downloads folderyje.

17.
Išeksportuojame _cres ir _shpe failus į atskirą aplanką.

18.
Atsidarome failą iš Saved Sims ( tas, kur su skaičiukais ir raidytėmis )

19. Resource List lange spaudžiame su d. pelės klavišu, pasirenkame Add, pridedame failus iš 17 žingsnio.

20. Dabar ieškosime reikiamo 3D ID Referencing Failo. Pažiūrėkite į Property Set, kurį pasirinkote 3 žingsnyje. Jums reikiamo 3D ID Referincing Failo Instance turi sutapti su jūsų pasirinkto Property Set Instance.

21.
Pasirenkate tinkamą 3D ID Referencing Failą.

22.
https://2img.net/h/i27.photobucket.com/albums/c172/Raskila/22.jpg
23. Pasirenkame viršutinius Resource Node ir Shape, juos ištriname.
Dabar į viršų perkeliame naujuosius Resource Node ir Shape. ( Resource Node turi būti pirmas ). Spaudžiame Commit.

24. Resource List lange ištriname 19 žingsnyje pridėtus Shape ir Cres failus.Išsaugome.

25. Atsidarome failą iš Downloads folderio.

26. Pasirenkame failą _gmdc ir jį išextractiname.

https://2img.net/h/i27.photobucket.com/albums/c172/Raskila/26.jpg

27. Atsidarome Milkshape. SimPE paliekame atidarytą.

28. File Import  Sims2 UniMesh Import failas, kurį išextractinome 26 žingsnyje.

29.
Keičiame mešą kaip tik norime.

30.
File ExportSims2 UniMesh Exporter.

31. Grįžtam į SimPE.

32. https://2img.net/h/i27.photobucket.com/albums/c172/Raskila/32-1.jpg

33.
Yes.

34.
Įklijuojame Filename. Commit. Save

35. Einame į Bodyshop, pažiūrėti, kas išėjo.

Jeigu yra klausimų, neaiškumų, klauskite.
Atgal į viršų Go down
https://early-sims.forum.st
 
Kūrimo pamokos
Atgal į viršų 
Puslapis 11

Permissions in this forum:Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
.::Early-Sims::. :: The Sims 2 :: Jūsų kūryba simsuose-
Pereiti į: